fbpx

השתלת שיער לנשים בישראל חזרה

טכנית, כן – אבל זה מסובך. ישנם כמה הבדלים עיקריים בין נשירת שיער אצל גברים ונשים, שיכולים לקבוע אם ניתוח השתלת שיער בטורקיה הוא אפשרות טיפול בת קיימא. גברים ונשים כאחד יכולים לסבול מהתקרחות אנדרוגנית או התקרחות תורשתית – הסוג הנפוץ ביותר של נשירת שיער. באופן כללי, התקרחות נשית שונה מהתקרחות גברית, בעצם, בדפוס – זה נראה שונה – וזה יכול להשפיע על אפשרויות הטיפול שלכם. רק אחוז קטן מהנשים נחשבות למועמדות טובות להליך השתלת שיער לנשים בישראל.

השתלת שיער לנשים בישראל

השתלת שיער לנשים בישראל – מה הם ההבדלים בין גברים לבין נשים?

נשים בדרך כלל חוות נשירת שיער מפוזרת יותר, דילול כללי שמשפיע על כל אזורי הקרקפת. זה כולל את הצדדים והחלק האחורי של הראש, שהם אתרי התורמים העיקריים בהשתלות שיער – או את האזורים שבהם מסירים את השיער לצורך השתלה לאזורים אחרים בראש. מכיוון שדילול מתרחש לעתים קרובות באזורים אלה, הוא בדרך כלל הופך אותם לאתרי תורמים לא יציבים. בהתקרחות גברית, אתרי התורמים יציבים יותר מכיוון שאותם אזורים נוטים להיות מושפעים פחות מדיהידרוטסטוסטרון (DHT), ההורמון שגורם לזקיקי השיער להתכווץ ובסופו של דבר למות. עבור כל ניתוח לשיקום שיער, חייבת להיות אספקת תורם מספקת של זקיקי שיער ברי קיימא ולא מושפעים להשתלה. כדי לשקם את נשירת השיער וכדי שהשיער יצמח שוב באופן טבעי באזור ההשתלה, יש צורך בזקיקים בריאים בתפקוד תקין כדי להגיע לתוצאות מוצלחות. אצל נשים, אזורי התורם נוטים יותר להיות מושפעים מ-DHT, כלומר שיער שנלקח מאזורים אלו והושתל במקום אחר פשוט הולך ליפול, למרבה הצער. הבדל חשוב נוסף בין התקרחות גברית ונשית היא ההשפעה על קו השיער הקדמי, שממסגר את הפנים. בניגוד לגברים, נשים הסובלות מנשירת שיער נוטות לשמור על קו השיער הקדמי שלהן, שם נשירת שיער היא לרוב בולטת ביותר וגורם מרכזי בגברים המבקשים להשתלת שיער DHI.

עבור נשים, אובדן נפח מלמעלה ומאחור הוא החשש הנפוץ יותר ואז השתלת שיער לנשים בישראל לא תהיה יעילה להפליא להגדלת הנפח ביכולת זו. כתוצאה מכך, השתלת שיער אינה בדרך כלל טיפול שיכול להציע פוטנציאל גדול עבור רוב הנשים. כמובן, כל מצב אינדיבידואלי הוא ייחודי וייתכן שלא תיפול תחת ההכללות לעיל. חלק מהנשים יכולות להפיק תועלת מוחלטת מהליך השתלת שיער לנשים בישראל.

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855