fbpx

השתלת שיער במפרצים מחיר חזרה

שיקום שיער לגברים בטוח יותר, פחות פולשני וטבעי מאי פעם, הודות להתקדמות בטכניקות השתלת שיער. השתלות שיער שבוצעו מאז שנות ה-50, השתפרו משמעותית מבחינת בטיחות ויעילות במהלך השנים. כיום ניתן להשיג השתלת שיער על ידי הסרה והעברת זקיקים בנפרד או בקבוצה, מה שמאפשר התאמה אישית של ההליך העונה על הצרכים והיעדים הייחודיים של כל מטופל. תעקבו אחרינו, עכשיו נדבר על – השתלת שיער במפרצים וכמובן על – השתלת שיער במפרצים מחיר.

  ישנם שני סוגי השתלת שיער זמינים – הוצאת יחידת זקיקים (FUE) והשתלת יחידת זקיקים (FUT). שני ההליכים פועלים על ידי לקיחת שיער תורם מהחלק האחורי ומהצדדים של הראש והשתלתו בזהירות לאזורים המקריחים.

השתלת שיער במפרצים מחיר

השתלת שיער במפרצים מחיר – מדוע גברים ונשים כל כך רוצים השתלת שיער?

למרות שהיא שכיחה מאוד, נשירת שיער בקרב גברים עלולה להיות מטרידה מאוד. עד גיל 35, עד 66 אחוז מכלל הגברים יחוו נשירת שיער במידה מסוימת. עד שגברים מגיעים לגיל 50, מספר זה גדל ל-85 אחוזים. רוב נשירת השיער בגברים (בסביבות 95 אחוזים) היא תוצאה של התקרחות אנדרוגנית, מצב מתקדם הנגרם על ידי דיהידרוטסטוסטרון (DHT). DHT הוא אנדרוגן המופק מטסטוסטרון שידוע כאחראי להתבגרות מינית ולהתפתחות מאפיינים גבריים. אצל גברים ונשים כאחד, DHT יכול להיקשר לקולטנים בזקיקי השיער, לכווץ אותם ולקצר את מחזורי הגדילה שלהם. עם הזמן, הזקיקים המושפעים נחלשים ומתים בתהליך המכונה מזעור, וכתוצאה מכך בסופו של דבר נשירת שיער. לא ידוע מדוע ל-DHT יש השפעה זו על אנשים מסוימים, אך נראה שהוא מושפע מגורמים גנטיים. אם מישהו במשפחה שלך חווה נשירת שיער, סביר להניח שגם אתה. למרבה המזל, האופי התורשתי של נשירת שיער בגברים גורם לכך שהיא בדרך כלל אינה מיוחסת לשום סוג של מצב רפואי חמור. עם זאת, ההשפעה החברתית והפסיכולוגית של נשירת שיער יכולה להיות משמעותית עבור אלו שנפגעו ממנה, ולהשפיע לרעה על מערכות היחסים החברתיות ועל איכות החיים הכללית. ונעבור לנושא שמטריד אתכם – השתלת שיער במפרצים מחיר. במדינת ישראל המחיר הוא בין חמישה עשר אלף ₪ לבין עשרים אלף ₪, ובטורקיה זה עולה רק שלושת אלפים יורו.

ניתוחי השתלת שיער בטורקיה הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות כפתרון בר-קיימא להתקרחות גברית.

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855