fbpx

השתלת שיער באתונה חזרה

למרות שהתמודדה עם אחד המשברים המוניטריים הגרועים ביותר בתולדות האיחוד האירופי, יוון נהנתה מהעלייה בתיירות הרפואית. הפופולריות הגוברת של השתלות שיער ברחבי העולם פעלה רק כדי לתמוך בתעשייה המתפתחת הזוהשירות הטוב והמחירים הנוחים של הליכים בדרום אירופה, במיוחד בהשוואה לצפון אירופה וארה”ב, מושכים לקוחות זרים למרפאות. רבים מהם מגיעים המזרח התיכון, מרכז וצפון אירופה, אך בעיקר מבריטניה. יש גם לקוחות שמגיעים מארה”ב, קנדה ופנמה וכמובן ישראל. למרות שהתמודדה עם אחד המשברים המוניטריים הגרועים ביותר בתולדות האיחוד האירופי, אתונה נהנתה מהעלייה בתיירות הרפואית. בכתיבה של המאמר הזה הושקעו המון מאמצים. אי לכך ובהתאם לזאת, אנחנו מאוד נשמח באם תכבדו את המאמצים הרבים שהשקענו לכתוב את המאמר שלפניכם, ותקראו אותו למן ההתחלה ועד לסיום, כי בו נדון בהרחבה על – השתלת שיער ביוון המלצות.

השתלת שיער באתונה

האם יש בהשתלת שיער באתונה תוצאות איכותיות?

הפניות מפה לאוזן הופכות את המרפאה של השתלת שיער באתונה למצליחה. זה כאשר הניסיון של הרופא והצוות מראים את ערכם. לא היינו ממליצים לאף אחד לבחור במרפאה רק לפי מחיר השירותים. יש לקוחות רבים שאינם מרוצים מהתוצאות שהיו להם עם נהלים בתקציב נמוך. טכניקת שיקום השיער הפופולרית ביותר, מיצוי יחידת זקיקים (FUE), אינה פולשנית וללא כאבים, ואינה מותירה צלקות בהשוואה לטכניקת השתלת יחידת זקיקים המסורתית. שתלי שיער נשלפים ומושתלים בזה אחר זה, בהרדמה מקומית, מה שמביא למראה טבעי. הודות להרדמה מקומית, הליכי שיקום שיער אינם כואבים.

מה מייחד מרפאת השתלת שיער באתונה?

יש מרפאות באתונה, כמו למשל – המרפאה היחידה ביוון המבצעת Advanced FUE, טכניקת השתלת השיער המתקדמת ביותר בשוק. שיטה חדשה זו נלחמת בנשירת שיער אצל גברים ונשים ללא כאב, בלי כל סימנים או צלקות קבועים ותוצאה טבעית.

נשירת שיער, במיוחד התקרחות גברית, הייתה בעיה עבור גברים במשך מאות שנים. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה הרפואית הובילה לשני סוגי השתלות שיער – מיצוי יחידת זקיקים (FUE) והשתלת יחידה זקיקית (FUT) – שיכולות לסייע בשיקום ראש שיער מלא. שתי השיטות פועלות על ידי נטילת זקיקי תורם בריאים מאזורים בקרקפת עם צמיחה חזקה יותר והשתלתם לאזורים דלילים או קירחים. תהליך זה מתבצע בדייקנות ובקפידה על מנת להבטיח תוצאה טבעית.

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855