fbpx

השתלת שיער – אזור תורם חזרה

השתלת שיער – אזור תורם

השתלת שיער הוא תהליך מתוחכם שמתאפשר באמצעות סדר של שלבים מדויקים. אחד מהשלבים החשובים ביותר הוא הבחירה של אזור התורם, האזור ממנו נוציא את זקיקי השיער להשתלה.

חשיבות אזור התורם בהשתלות שיער

כאשר בוחנים השתלת שיער לגברים בטורקיה, אחד ההיבטים החשובים ביותר הוא אזור התורם. זהו החלק של הראש שבו נקצרים זקיקי שיער להשתלה. איכות ומאפייני השיער באזור זה יכולים להשפיע באופן משמעותי על תוצאות ההליך.

השתלת שיער – אזור תורם

מהו אזור התורם הטוב ביותר להשתלת שיער?

אזור התורם הנפוץ ביותר הוא הצדדים או האחורי של הראש, שכן השיער באזורים אלו מתנגד באופן טבעי לפעולת ה-DHT, ההורמון האחראי על נשירת שיער. שיער מאזור תורם זה יישאר בריא גם לאחר ההשתלה.

תפקידו של DHT בנשירת שיער

DHT, או דיהידרוטסטוסטרון, הוא הורמון שנקשר לנשירת שיער אצל גברים ונשים כאחד. מאמינים ש-DHT מכווץ את זקיקי השיער, מה שמוביל לדילול שיער ובסופו של דבר לנשירת שיער. אבל, זקיקי שיער מהחלק האחורי ומהצדדים של הראש עמידים להורמון זה.

האם סוג השיער משפיע על תוצאת השתלת השיער?

סוג השיער יכול להשפיע על התוצאה. סוגים מסוימים של שיער, כגון שיער מתולתל או גס, יכולים לספק אשליה של צפיפות רבה יותר.
איכות אזור התורם חשובה להצלחת ההשתלה. כמות הזקיקים, צפיפותו, וסוג השיער – כולם משפיעים על אפשרויות ההשתלה ועל התוצאה הסופית.

האם כל אחד יכול לעבור השתלת שיער?

רוב האנשים שחווים נשירת שיער הם מועמדים מתאימים להשתלת שיער ללא גילוח, אך הדבר תלוי בגורם לנשירת השיער ובאיכות האזור התורם.
השתלת שיער הוא תהליך מורכב המתפתח באופן משמעותי, עם המומחה הנכון והתכנון המתאים, התוצאות יכולות להיות מרהיבות. אזור התורם המתאים הוא רכיב חיוני בהשגת התוצאה הרצויה.

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855