טיפול אחרי השתלת שיער חזרה

האם חוויתם נשירת שיער בלתי פוסקת? או ששמתם לב לדלילות השיער שלכם? או לחלופין, האם אתם סובלים מהתקרחות ומבעיות שיער אחרות שגורמות לנשירת שיער? הפתרון הטוב ביותר ולאורך זמן לבעיות שיער אלו הוא השתלת שיער DHI בטורקיה. חוץ מהחזרת המרקם האבוד, העובי והמראה הכללי של השיער שלכם, השתלת שיער מסוגלת להציע לכם מראה של שיער מלא יותר. ברם, בדיוק כמו כל טיפול אחר, עליכם לנקוט באמצעי זהירות לאחר השתלת שיער, בנוסף לטיפול המומלץ לפני השתלת שיער. ואם תקפידו על קריאה רציפה של המאמר הזה, תדלו עוד פרטים על – טיפול אחרי השתלת שיער.

טיפול אחרי השתלת שיער

מהו טיפול אחרי השתלת שיער?

כמו בכל הליך ניתוחי אחר, חשוב להקפיד על טיפול נאות לאחר ניתוח השתלת שיער, בנוסף לנטילת כל הדרוש כאמצעי זהירות לאחר השתלת שיער. לאחר הליך השתלת השיער, סביר להניח שתהיה לכם רגישות מסוימת בקרקפת למשך כמה ימים. ועל כן, טיפול אחרי השתלת שיער יתבטא בכך שהרופא ייתן לכם מרשם לתרופות נגד כאבים, בנוסף לתרופות אנטיביוטיות וכדורים אנטי דלקתיים. חשוב גם לא להתעסק עם אזור הניתוח. בשביל לשמור על קו חתך נקי, תצטרכו לחבוש תחבושות לפחות יום לאחר ההליך ולשמור אותן למשך הלילה. ביום שלאחר השתלת השיער, תסירו את התחבושת, כדי למנוע נפיחות. יומיים לאחר השתלת השיער, עליכן לנקות את אזור התורם. ביום זה, עליכם לשפוך מעט מים על המקבל וכן על אזור התורם כמה פעמים על מנת לנקות אותו. לאחר היום השני, עליכם לשטוף את אזור המקבל פעמיים מדי יום, בעזרת שמפו ומרכך עדין ואנטי מיקרוביאלי. זהו שלב חשוב בתהליך בהשתלת שיער ויבטיח שפתיתי הקרקפת והקרום יוסרו ולא יגרמו לזיהומים.
מה עוד כדאי שתדעו על טיפול אחרי השתלת שיער?
הנה עוד מה שכדאי שתדעו על טיפול אחרי השתלת שיער –
תיטלו את התרופות דרך הפה שנקבעו בזמן.
תימנעו מצריכת אלכוהול, וכן מעישון סיגריות.
אל תתאמנו או תעסקו בפעילות מאומצת כלשהי לפחות שבועיים לאחר השתלת השיער.