fbpx

תהליך השתלת שיער בטורקיה חזרה

השתלת שיער בטורקיה הפכה לאופציה מבוקשת עם תמורה מעולה למחיר. המושתלים מגיעים מרחבי העולם כדי לנצל את הניסיון והמומחיות של משתילי השיער הטובים ביותר.

התייעצות אישית עם הרופא

התהליך מתחיל ביעוץ אישי עם הרופא, במהלך היעוץ, נערכת הערכה של מצב השיער ונקבעת האסטרטגיה המתאימה לטיפול. לאחר מכן, מתבצעת ההשתלה בעזרת טכניקות מתקדמות כמו השתלת שיער FUE או DHI.

תהליך השתלת שיער בטוריקה
טכניקות מתקדמות – FUE ו-DHI

מרפאות השתלות השיער של טוריקה משתמשות בטכניקות מתקדמות כגון הוצאת יחידת זקיקים (FUE) והשתלת שיער ישירה (DHI) לתוצאות מיטביות. FUE כרוך בחילוץ זקיקי שיער בודדים מאזור התורם, בדרך כלל מהחלק האחורי של הראש, והשתלתם לאזור המקבל. DHI, לעומת זאת, כולל השתלה ישירה של זקיקי שיער באמצעות כלי מיוחד דמוי עט. טכניקות אלו מבטיחות קו שיער בעל מראה טבעי וממזערות צלקות.

ניתוח השתלת שיער

הניתוח עצמו נמשך בין שעות ארוכות, תלוי בכמות הזקיקים המושתלים. ניתוחים בטורקיה מגיעים לרוב עם חבילה שכוללת טיפול אחריהן, הארחה במלון והסעות, וזו גם חלק מהסיבות שטורקיה הפכה ליעד נפוץ להשתלות שיער.

בחירת קליניקה

חשוב לבחור בקליניקה המעניקה שירות מקצועי ואיכותי, ומשקיעה בהמשך טיפול המטופל. טורקיה הפכה למרכז מוביל להשתלת שיער מכמה סיבות, הן עלות כח האדם במדינה, הזיקה לטיפוח, סבסוד מהממשלה שעוזר לקליניקות לעודד תיירות רפואית וניסיון רב שנים בתחום. טורקיה היא יעד מספר אחת בעולם עבור מטופלים מכל העולם המגיעים לבצע השתלת שיער.
אנו ב-BU CLINICS מגשימים חלומות ללקוחות שלנו, כבר שנים רבות. המחויבות שלנו למצוינות הובילה אותנו לבחור בקפידה רופאים מומחים להשתלת שיער בטורקיה וביוון העומדים בסטנדרטים המחמירים שלנו. אנו מבינים שלבחירת המרפאה הנכונה יש חשיבות, ולכן עם ההמלצות שלנו, תוכל לבחור את המרפאה הטובה ביותר ואת הרופאים הטובים ביותר. אנו מלווים את לקוחותינו מתחילת הטיפול ועד להחלמה.

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855