fbpx

מחיר השתלת שיער בטורקיה חזרה

הוצאת יחידת זקיקים (FUE) והשתלת שיער DHI בטורקיה הן שתיים מהשיטות הפופולריות ביותר להשתלת שיער. ההבדל העיקרי בין השניים הוא שבשיטת FUE, המקבל מאתר לפני השתלת השתל, ואילו בשיטת DHI, ההשתלה נעשית בו זמנית עם עט השתלת צ’וי, המספקים שליטה מלאה בעומק, המאפשרים כיוון וזווית המיקום של כל השתלת שיער. שתי השיטות משיגות תוצאות טבעיות, אבל הרופא שלכם חייב להחליט איזו שיטת השתלה היא הטובה ביותר בהתבסס על סיווג נשירת השיער שלכם, גודל אזור הדליל, איכות וכמות האזור התורם. הכול טוב ויפה, אבל כמה עולה לעשות השתלת שיער בטורקיה? ובכן, אם תגמרו אומר להמשיך לקרוא את דברינו, תבינו בדיוק.

מה הינו מחיר השתלת שיער בטורקיה ובכלל בעולם כולו?

קפריסין נחשבת לאחת המדינות הזולות ביותר להשתלות שיער ועל כל זקיק שערה בשיטת FUE תשלמו בין שלושה לבין ארבעה יורו, באופן הזה, שהשתלת שיער ממוצעת תעלה בין שמונת אלפים לבין שתיים עשרה אלף ₪. מחיר השתלת שיער בטורקיה הוא המשתלם ביותר ועל כל זקיק שערה באותה שיטה תשלמו בין שתיים וחצי לבין שלושה וחצי יורו בממוצע. כך המחיר הכללי שתשלמו ינוע בין ששת אלפים ₪ לבין עשרת אלפים ₪, וכדאי שתזכרו כי עסקינן אודות מחיר החבילה הכוללת. זאת ועוד, טורקיה נחשבת ליעד המשתלם ביותר לקהל הישראלי, לא רק בגלל הקרבה למדינת ישראל והמחיר המשתלם, כי אם מכיוון שמדובר באימפריה עולמית בהשתלות שיער. לשם השוואה, השתלת שיער בטורקיה עבור מטופל ישראלי, כלומר השתלה הכלולה בחבילה כוללת של טיסות, לינה, נסיעות וארוחות, נעה בין שמונת אלפים ₪ לבין שניים עשר אלף ₪. השתלות שיער בקפריסין, ביוון ובגאורגיה גם הן זולות יותר מהמחיר הממוצע של השתלה בישראל ומחיריהן לא עולים על שלוש עשרה אלף ₪ בממוצע.

מחיר השתלת שיער בטורקיה

מה משפיע על מחיר השתלת שיער בטורקיה?

 

הנה מה שמשפיע על מחיר השתלת שיער בטורקיה –

אם ניתוח השתלת השיער יעבור במרפאה במדינה שמעבר לים, הוא יכלול את כל מה שכלול בדרך למרפאה ובחזרה ממנה. ישנן חברות ישראליות שמקשרות בין ישראלים שמעוניינים לעבור את השתלת השיער בחוץ לארץ במדינות כמו למשל – גיאורגיה, טורקיה, קפריסין והן יוון, והן ידאגו לכל מה שצריך. זה כולל הסעות לנמל תעופה ולמרפאה, טיסות הלוך ושוב, בית מלון עם ארוחת בוקר וכיוצא בזאת.

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855