fbpx

מה השתלת שיער עושה? חזרה

נשירת שיער מובילה במרבית המקרים להתקרחות, מצב בו יש אובדן שיער חלקי או מלא בקרקפת. זה עלול לעתים קרובות “להפיל” את הביטחון העצמי של אנשים, וכתוצאה מכך להביא לכדי הערכה עצמית נמוכה. ברם, ישנם טיפולים רבים המשחזרים שיער, השכיח ביותר הוא טיפול לפני ואחרי השתלת שיער בטורקיה. אנחנו ממש ממליצים לכם בחום להמשיך לקרוא את דברינו, כי היום נדבר על – מה השתלת שיער עושה?

מה השתלת שיער עושה?

מה השתלת שיער עושה בעצם?

כדי לענות על השאלה מה השתלת שיער עושה בעצם? נגיד כי השתלת שיער כוללת הסרת שתלי אגרוף קטנים מהקרקפת נושאת השיער או חתיכה גדולה יותר מהקרקפת הזו מאזור תורם וחיתוך זה לחתיכות קטנות יותר לשימוש כשתלים. השתלים הללו עוברים בשלב הבא לאזור קירח או דליל של הקרקפת. השתלים שנוצרו בצורה זאת שונים בגודל ובצורה. שתלי אגרוף בצורת עגול מכילים בדרך כלל בין עשר לבין חמש עשרה שערות. המיני שתל הקטן בהרבה מכיל כשתיים עד ארבע שערות; והמיקרו שתל, מכיל שערה אחת עד שתיים. שתלי חריצים, המוחדרים לתוך חריצים שנוצרו בקרקפת, מכילים כארבע עד כעשר שערות כל אחד; שתלי רצועות הם ארוכים ודקים ומכילים בין שלושים לבין ארבעים שערות.

מה השתלת שיער עושה למעשה?

בשביל להשיב לכם על השאלה החשובה – מה השתלת שיער עושה למעשה? נסביר שהשתלת שיער היא הליך כירורגי זעיר פולשני אשר כולל לקיחת זקיקי שיער בריאים מחלק שעיר בגוף ושתילתם ממש באזורים שאין להם זקיקי שיער. השתלת השיער היא טיפול לשיקום שיער לאורך זמן, והשתלת שיער היא התהליך השכיח ביותר של השתלת שיער. אין זה אלא התהליך הכולל את שתל אגרוף עגול כדי לברור תאי עור עם זקיקי שיער בריאים ממקום התורם ולהשתיל אותם בחלק הקירח, המכונה אתר המקבל.

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855