fbpx

חפיפה לאחר השתלת שיער חזרה

חפיפה לאחר השתלת שיער בטורקיה תעזור להסיר את הגלדים ולהאיץ את תהליך ההחלמה. המרפאה תספק לכם שמפו ותחליב להליך שטיפת השיער. יש להתחיל את תהליך חפיפה לאחר השתלת שיער שלושה ימים לאחר ההשתלה ולפעול לפי ההוראות, פעם ביום למשך ארבעה עשר ימים.

מה מתרחש עם התהליך של חפיפה לאחר השתלת שיער ?

אם כל הגלדים נושרים מהראש לאחר חמישה עשר יום מיום ההשתלה, אין צורך להמשיך להשתמש בקרם לחות, ניתן להשתמש בכל סוג של שמפו לשטיפת השיער ובחפיפת השיער עם השמפו ניתן להשתמש בכל סוג של שמפו לשטיפת השיער. עסו את הראש בקצות האצבעות בעדינות. אם נשארו גלדים על הראש לאחר חמישה עשר יום, יש לפעול לפי הוראות חפיפה לאחר השתלת שיער עם הקרם והשמפו עד להסרת כל הגלדים ולנשור באופן טבעי לחלוטין. כל הגלדים צריכים להיעלם עד עשרים יום לכל המאוחר. חודש לאחר שההשתלה עברה את השלב הקריטי ביותר, אפשר לחזור לשגרת החיים ולהשתמש גם במגבות. צריך לשפשף ולשטוף את השיער כל יום במשך חודש.

השתלת שיער הופכת פופולרית יותר ויותר כדרך להחזיר את צמיחת השיער ואת הביטחון העצמי. במקרים רבים ניתן לראות את התוצאות של השתלת שיער לאחר 3 חודשים. אבל חשוב להבין שיש סיכונים בהליך זה, וחשוב לעקוב בקפידה אחר הוראות הרופא שלכם כדי להבטיח תוצאות מוצלחות. עם טיפול ותשומת לב נאותים, תוכלו לצפות לתוצאות מצוינות מהשתלת השיער שלכם תוך שלושה חודשים בלבד.

חפיפה לאחר השתלת שיער

מה הם השלבים של חפיפה לאחר השתלת שיער ?

השלבים של חפיפה לאחר השתלת שיער בטורקיה DHI הם כדלקמן –

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855