fbpx

זרימת הדם לקרקפת חזרה

שמנים לשיער, מסכות, שמפו, מרכך – האם אתם מחשיבים אותם כנשק לשינוי השיער שלכם? האם עלה בדעתכם פעם שמתן זרימת הדם לקרקפת היא צעד חשוב? אחד הפתרונות המוערכים ביותר לקידום צמיחת שיער, זרימת הדם היא הרבה יותר נחוצה ממה שחשבתם.

השתלת שיער היא אופציה פופולרית עבור אלו המחפשים לשקם את שיערם, כאשר השתלת שיער ביחידת זקיקים FUE ו-DHI השתלת שיער בטורקיה הן שתי האפשרויות המבוקשות ביותר. שתי השיטות כוללות חילוץ שערות בריאות מאזורי התורם והשתלתן לאתרי תורמים, עם זאת, שיטת FUE מחייבת את הכנת אתרי הנמען לפני ההשתלה. תהליך הכנה זה עשוי לקחת קצת זמן ומאמץ, אך הוא יבטיח שהתוצאות יהיו מוצלחות. מצד שני, השתלת שיער DHI בטורקיה אינה מצריכה כל הכנה של אתרי המושתל לפני ההשתלה, מה שהופך אותה לבחירה נוחה יותר עבור בעלי זמן מוגבל.

זרימת הדם לקרקפת – מה אומרים עליה מביני עניין?

ניתן להשיג את מטרות השיער שלכם רק אם תשמרו על הקרקפת שלכם במצב טוב. זרימת הדם לקרקפת מבטיחה שהקרקפת שלכם שואבת את כל אבות המזון והחמצן החיוניים כדי להיות בריאה. מכיוון שלקרקפת יש את זרימת הדם הגבוהה ביותר עבור אזור נתון בגופך, היא מסייעת באספקת חומרים מזינים והורמונים חיוניים. זרימת דם תת עורית מסייעת בשלב האנאגן של השיער, מה שגורם להם להתארך. עם זאת, משך שלב זה תלוי בהזנה של זקיקי השיער ובגורמים גנטיים. זקיקי השיער שלכם שואבים את ההזנה שלהם מהדם שמספק חמצן וחומרים מזינים בוני שיער. זרימת דם תקינה בקרקפת שלכם מבטיחה אספקה קבועה של דם לזקיקי השיער, ובכך מבטיחה שלב אנגן ארוך יותר. להיפך, זרימת דם לקויה מרמזת על תזונה לא מספקת לזקיקי השיער, וכתוצאה מכך קיצור שלב האנאגן. זקיקי השיער לא מצליחים לתפקד כראוי ללא חומרים מזינים וחמצן מספקים ולבסוף מובילים לייצור קווצות שיער קצרות ושבירות. זרימת דם מוגברת קשורה גם לירידה בנשירת שיער. תסמינים של זרימת דם לקויה בקרקפת –

 

זרימת הדם לקרקפת

איך מבצעים הגברת זרימת הדם לקרקפת?

השתלת שיער DHI בטורקיה היא אפשרות בטוחה וזולה יחסית. בעוד שלכל פרוצדורה יש סיכון מסוים, הסיכונים הפוטנציאליים הקשורים לסוגים אלה של ניתוחים הם מינימליים בהשוואה ליתרונות הפוטנציאליים.

בדיוק ככה מבצעים הגברת זרימת הדם לקרקפת –

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855