fbpx

השתלת שיער תוצאות חזרה

במציאות העכשווית, ניתן ליהנות מתוצאות השתלת שיער בטורקיה בעלות מראה טבעי הודות להתקדמות מפתח אחת. רוב הרופאים כיום משתילים את השערות הבריאות כמה בכל פעם. זה מבטל את השיער דמוי הבובה הלא טבעי שראו מטופלים בשנות השבעים ובשנות השמונים. אז, קטעי שיער הנקראים פקקי שיער הונחו באזור הדליל. עם חלוף הזמן, אטמי השיער הפכו בולטים למדי. שיפורים ביצירת קו השיער והנחת השערות באזורים המדללים עוזרים גם הם ביצירת תוצאות בעלות מראה טבעי. הודות להתקדמויות אלה, התוצאות יכולות להיראות כה טבעיות שספר או שסטייליסט לא יכולים לדעת שעשיתם משהו בשיער. תהיו אתנו, כיוון שנדון בהרחבה בנושא של – השתלת שיער תוצאות.

השתלת שיער תוצאות

איך שומרים על השתלת שיער תוצאות טובות?

על מנת להבין איך שומרים על השתלת שיער תוצאות טובות, רופא הכי טוב להשתלת שיער בטורקיה עשוי להמליץ ​​על תרופה המטפלת בנשירת שיער. הרפואה עוזרת מכיוון שנשירת שיער ודילול יכולים להימשך, גם לאחר השתלת שיער. הרפואה מסוגלת למנוע או להאט נשירת שיער חדשה ודילול. על ידי כך, אתם עשויים לשמור על תוצאות המראה הטבעי שלכם לטווח הארוך.

האם השתלת שיער תוצאות תלויה ברופא?

למרות שההתקדמות בתחום השתלת השיער נותנת לאנשים ליהנות מתוצאות בעלות מראה טבעי, השתלת שיער תוצאות עדיין תלויות במידה רבה ברופא שאותו תבחרו. אתם בוודאי רוצים לבחור מנתח שמבין בנשירת שיער ומבצע השתלות שיער באופן קבוע. רופאי עור מתמחים במצבים המשפיעים על העור, השיער והציפורניים של האנשים, ומכיוון שכך הם יודעים הרבה על נשירת שיער. כמו כן, רבים מהם מבצעים השתלת שיער ויכולים לומר לכם אם אתם מועמדים טובים להשתלת שיער.

אימתי תוכלו להבחין השתלת שיער תוצאות?

רוב האנשים שעוברים השתלת שיער, יוכלו להבחין באותן השתלת שיער תוצאות בין חצי שנה לבין תשעה חודשים לאחר השתלת השיער. עבור חלק מבני האדם, זה עלול לקחת גם שנה. חשוב לדעת שבין שבועיים לשמונה שבועות לאחר השתלת השיער, השיער המושתל ייפול. זה נורמלי. 3 חודשים לאחר השתלת שיער, השיער עשוי להיראות דק יותר מאשר לפני שעברתם את ההשתלה. שוב, זה נורמלי לחלוטין.

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855