fbpx

השתלת שיער ללא גילוח חזרה

מכל מיני סיבות, חלק מהמטופלים שבוחרים לעבור טיפול השתלת שיער מקווים לברוח מהטונסור האכזרי של הגולגולת שלהם. דמיינו את עצמכם כקורבן של התקרחות חלקית בחלק העליון של ראשכם, בעוד שהתסרוקת היפה שלכם גרמה לכם כל כך הרבה צרות לצמוח… אישה עם שיער ארוך ונעלה עד נפילת חלציה, או מעריצה של בוב מארלי, מסורה לשלו. ראסטות עבות שמכסות את כתפיו וכיוצא בזאת. למרבה הצער, אם ההתקרחות היא נרחבת, מפוזרת כפי שהיא עבור נשים רבות המבקשות השתלת שיער, או מוחלטת עבור חלק מהגברים, השתלת שיער ללא גילוח אינה אפשרית. זו בכל מקרה העמדה שאומצה על ידי מרפאות השיער המתמחות בהשתלות שיער בטורקיה. יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם תתאפשר השתלת שיער ללא גילוח, או ליתר דיוק עם גילוח מוגבל.

השתלת שיער ללא גילוח

השתלת שיער ללא גילוח – מתי זה אפשרי?

השתלת שיער ללא גילוח, או ליתר דיוק עם גילוח חלקי, אפשרית במקרים מסוימים. על מנת להסתיר צלקת או לחלופין על מנת לתקן התקרחות מקומית קטנה, הדורשת פחות מאלף זקיקים מושתלים, הגילוח חל רק על אזור מצומצם של איסוף, והמנתח מגלח רק את אזור המקבל הקטן וסביבתו הקרובה. החלק האחורי של הצוואר יגולח רק בחלקו, מספיק כדי לאסוף את הזקיקים הדרושים. עבור המטופל, השתלת שיער זו ללא גילוח תהיה דיסקרטית, כמעט בלתי נראית. ברם, המטופל יצטרך להקדיש תשומת לב מיוחדת לטיפול לאחר הניתוח.
מה היא הטכניקה של השתלת שיער הכי טובה בעולם ללא גילוח?
להשתלת שיער עם גילוח חלקי יבחר המנתח בשיטת השתלת שיער ידנית FUE, תוך כדי שימוש בסטילט השתלת צ’וי של השתלת שיער DHI. לא ניתן לבצע אותו עם להב ספיר ו/או כלי השתלת מתכת .

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855