fbpx

השתלת שיער ביוון המלצות חזרה

שיער מהווה חלק חשוב מהאישיות של רוב האנשים. עם זאת, עם לוח זמנים עמוס ואורח חיים מלחיץ, לאנשים בקושי יש מספיק זמן לטפל כראוי בשיער שלהם. מתח וחוסר תזונה מתאימה הם בין הגורמים הנפוצים לנשירת שיער. נשירת שיער הפכה לדאגה גדולה עבור נשים כמו גם גברים בכל רחבי העולם. גורמים רבים יכולים להיות אחראים לנשירת שיער, כולל גנטיקה, שינויים הורמונליים, תרופות וכיוצא בכך. חלק מהגורמים הללו יכולים לשלב כדי לגרום לנשירת שיער קבועה או זמנית. למרבה המזל, ישנם טיפולים רבים זמינים כיום לנשירת שיער. השתלת שיער ביוון המלצות הם חלק מטיפולי נשירת השיער הפופולריים ביותר. השתלת שיער בטורקיה המלצות כוללת מנעד נרחב של שיטות לא פולשניות כמו פאות שיער, הדבקת שיער וכולי.

השתלת שיער ביוון המלצות

השתלת שיער ביוון המלצות – באיזה טכניקות משתמשים?

ההליך הפופולרי ביותר לצמיחה מחודשת של שיער הוא השתלת שיער ביוון המלצות. השתלת שיער בטורקיה תהליך כולל הסרת זקיקי שיער מחלקים שונים של הגוף או הראש, אשר נשתלים לאחר מכן באזורי הראש המקריחים. התהליך מכונה בדרך כלל השתלת שיער פוליקולרית. קיימות בעצם שתי דרכים עיקריות לביצוע השתלת שיער: FUT (השתלת יחידת זקיקים) ו-FUE (חילוץ יחידות זקיקים). אנשים מתבלבלים בדרך כלל כשהם מחליטים בין FUT ל-FUE. הבחירה הנכונה משתנה מאדם לאדם. הסיבה לכך היא שזה תלוי במספר גורמים, כמו המלצת הרופא והדרישות של הפרט. השתלת יחידת זקיקים כוללת הסרה של רצועת עור מאתר התורם המכילה זקיקי שיער. בדרך כלל, רצועת עור זו מוסרת מהחלק האחורי של הראש. השיער בחלק האחורי של הראש מלא יותר ואינו נופל בדרך כלל. לאחר מכן מתבצעות הסרה והפרדה של קבוצות רקמות המכילות את זקיקי השיער לפני הכנתם להשתלה. בזמן שזה נעשה, המנתח עושה חורים זעירים נפרדים באתר המקבל. זהו האתר שבו האדם שעובר את ההשתלה עומד בפני התקרחות והידלדלות. הרקמות שחולצו המכילות את הזקיקים ממוקמות לאחר מכן בנפרד לאתר הנמען. השתלת יחידת זקיקים נמצאת בשימוש במשך שנים רבות. בתחילה, השיטה נחשבה כמהפכה בשיקום קו השיער המשפיל.
להשתלת יחידת זקיקים היו כמה חסרונות כביכול, כדי לפצות על כך שפותחה מיצוי יחידת זקיקים. זה היה אמור לספק את אותן תוצאות תוך התגברות על החסרונות הללו. המציאות היא שלשתי השיטות הללו יש את היתרונות שלהן והשימוש בהן תלוי באדם שעליו מבוצע הליך ההשתלה. מיצוי יחידה זקיקית דומה להשתלת יחידת זקיקים בהתייחס לעובדה שגם התהליך כולל שתילת זקיקי שיער לאתר נמען מאתר תורם. עם זאת, ההבדל העיקרי בין שני התהליכים הללו הוא שאין מיצוי של רצועת עור מהצד או האחורי של הראש עם Extract Unit Follicular Unit. במקום זאת, טכניקה זו כוללת איסוף של זקיקי שיער בודדים ישירות מהקרקפת לפני הכנסתם לחורים קטנים שנעשים באתר הנמען. אמנם תהליך זה לוקח יותר זמן, אך הוא משאיר רק צלקות עגולים זעירות ולא צלקת בודדת. יתר על כן, תרחיש לאחר ההליך שונה גם בחילוץ יחידות זקיקים בהשוואה להשתלת יחידת זקיקים..

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855