fbpx

השתלת שיער בטורקיה מחירים חזרה

אין ביכולתנו להחזיר את הזמן לאחור ולהחזיר לכם את השיער שהיה לכם בעבר, אך החלטתם לשנות את חייכם ולעבור תהליך של השתלת שיער? מעולה! כי זה אפשרי בהחלט! ולא רק שזה אפשרי זה גם לא חייב להיות יקר כל כך. אז ניתוח השתלת שיער בטורקיה מחירים, הנה אנחנו מתחילים.

מה כוללת השתלת שיער בטורקיה מחירים?

לפני שנציין מהם המחירים עצמם, קודם נדבר על מה כוללת השתלת שיער בטורקיה עלות? המחיר שתשלמו על הליך השתלת השיער יכלול בתוכו את הכמות של זקיקי השערה אותם הרופא ישתיל לכם בקרקפת. הרופא יוכל להעריך כמה זקיקי שערה הוא יהיה צריך להשתיל כדי שתוכלו לקבל את המראה הכי טוב שאפשר. נוסף על כך, לא משנה באיזו שיטה משתמשים, השתלת שיער תצריך הרדמה מקומית. אם הרופא לא ישתמש בהרדמה מקומית המטופל ירגיש המון כאב במהלך ההשתלה עצמה והרופא המנתח לא יצליח לעשות את ההשתלה בצורה בטוחה. המחיר של ההרדמה גם נכלל בתוך המחיר המלא של השתלת השיער. אם תבצעו את השתלת השיער במרפאה בחו”ל, המחיר עדיין יכלול את כל מה שאמור להיות כלול בדרך לאותה מרפאה ובחזרה. יש כל מיני חברות ישראליות אשר תפקידן הוא לקשר בין ישראלים שרוצים לעבור השתלת שיער בחו”ל כמו בטורקיה, יוון ועוד. המדינות הללו כבר ידאגו להכל.

השתלת שיער בטורקיה מחירים

איך משווים בין השתלת שיער בטורקיה מחירים?

ההשוואה בין השתלת שיער בטורקיה מחירים נעשית לפי כמה קריטריונים. אם פניתם לקליניקה שמציעה השתלות ב-3,600 ₪ בלי שום תיווך ישראלי, אתם כנראה תפלו בפח. השתלת שיער מקצועית בטורקיה עולה לפחות 8,000 ₪. כמו כן, אם ישווקו לכם חבילה בעלות של 14,000 ₪ בטענה שיקר זה סימן טוב, גם זו טעות. המקסימום של מחיר השתלת שיער בטורקיה לא יגיע ל-14,000 ₪ .

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855