fbpx

האם השתלת שיער זה כואב? חזרה

מובן מאליו שמטופלים רוצים להימנע מכאבים במהלך כל הליך רפואי או ניתוחי. במיוחד אם ההליך הוא אלקטיבי או קוסמטי. מכיוון שכך, הגיוני מאוד שאנשים שואלים לרוב – האם השתלת שיער DHI או FUE זה כואב? באופן ספציפי, האנשים רוצים לדעת אם השתלת שיער היא הליך כואב או אם הם ירגישו כאב במהלך ההליך הזה. ולכן מוטב תעשו אם פשוט תמשיכו לקרוא עד למיצוי דברינו כאן.

האם השתלת שיער זה כואב?

באשר לשאלה הקיומית – האם השתלת שיער זה כואב? אז החדשות הטובות הן שהתשובה היא ממש לא, השתלת שיער היא לא הליך כואב. לפיכך, זה לא אומר שאין שום חוסר נוחות בכלל. אפילו להליכים הרפואיים הזעירים ביותר יש מידה מסוימת של אי נוחות, והשתלת שיער איננה יוצאת דופן. למרבה המזל ה”כאב” קצר וזמני. רוב האנשים מדווחים כמעט על חוסר כאבים כלשהם ומתארים השתלת שיער כחוויה קלה וקצת נעימה.

האם השתלת שיער זה כואב?
האם ההליכים לפני השתלת שיער זה כואב?

אנשים שואלים את עצמם ואת המומחים לדבר – האם ההליכים לפני DHI השתלת שיער בטורקיה זה כואב? אי הנוחות האמתית היחידה שתחושו במהלך השתלת שיער כרוכה בתרופה המקהה. לאחר שהקרקפת מוכנה וחסרת תחושה, לא תרגישו דבר לאורך כל היום, ובטח שלא כאבים. תהליך ההרדמה של הקרקפת נעשה בשני חלקים – הרדמות באזור התורם ממנו הרופא לוקח את השתלים; והרדמה באזור המקבל בו הוא ישתיל את השתלים החדשים. חוסר תחושה באזור התורם מתרחש לפני שהשתלת השיער עצמה מתחיל באמת. הדבר הראשון שהרופא יעשה ביום השתלת השיער, לאחר שהתוכנית תסומן בבירור וניקוי הקרקפת הוא קהות אזור התורם. באמצעות הרדמה מקומית – אותו סוג של תרופה בה רופא השיניים משתמש כדי להרדים לפני מילוי חלל – הרופא יזריק כמויות קטנות של התרופה בכל האזור. ההזרקות שטחיות, מהירות ונעשות על ידי מחט דקה מאוד. בגלל זה, הכאב הוא מינימלי.

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855